úterý 23. září 2014

Recenze: Kosmetika Cien-Lidl

Krásný den všem,

Abych byla upřímná, než jsem pro Lídl v roce 2013 začala pracovat, tak jsem předtím vůbec
neměla tušení, že Lidl nějakou kosmetiku prodává natož vyrábí.
Pro mě osobně jsou produkty Cien jedny z těch kvalitnějších ... v poměru cena-kvalita samozřejmě.

A jelikož mám mezi nimi své oblíbence rozhodla jsem se, že se s Vámi o některé podělím:



Sprchové gely: 29Kč, 500ml
Musím říct,že tady ta limitka se docela povedla.Sprcháče mají hezky krémovou konzistenci,ale bohužel
při styku s vodou skoro vůbec nenapění.
Další fakt je,že voní hlavně v obalu a nějakou chvíli při mydlení.
Ještě bych dodala,že Berry dream při rozetření po pokožce vonní značně jinak než v obalu...teda alespoň na mě. Tím pádem mezi těmito dvěma volím rozhodně Coco bahama ten vonní naprosto úžasně.
Abych to zhrnula pro sprchové gely za mě rozhodně ANO.



Šampon a kondicioner: cca 30Kč, 300ml
Šampon jsem si koupila na popud mé mámi, která kdysi četla,že vyhral jakési ocenění.
Zatím co jí šampon vyhovuje já musím říct,že jsme hodně zklamaná. Po umýtí byly vlasy v pořádku.
Nicméně po pár hodinách jsem si všimla,že se mi vlasy začínají v délce hrozně cuchat. Jako první jsem to nedávala za vinu šamponu ale kondicionéru,tudíž jsem vyměnila kondicioner. Bohužel i po několikátem umytí a i přes aplikování kvalitnějšího kondicioneru jsem naznala,že přece jenom na vinně bude šampon:(

Ke kondicioneru mám více méně neutralní vztah. Jak už jsem psala zhoršení kvality mých vlasů jsem neprávem dávala za vinnu právě jemu. Ačkoliv mým vlasům nic moc neprospěl tak jim ani neublížil. Ještě dodám,že mluvím o "zeleném" kondicioneru na  jemné a suché vlasy. Doporučila bych ho spíše pro kratší a řidší vlasy, protože mým dlouhým a hustším moc nepomohl.



Odličovací mléko: cca 40Kč, 250ml
Odličovačů ať už mlék nebo vod jsem vyzkoušela několik. Mám velmi suchou a  citlivou pokožku a pupínky se my vyhazely více méňe ze všeho. Toto čistící mléko jsme si pořídíla na doporučení kamarádky a musím říct,že je to rozhodně ten nejlepší
odličovač který jsme kdy zkusila. Ne jen že, mám po něm pleť hezky hydratovanou, a žádná vyrážka se nekonala, ale taky odlíčí i vodě odolný make-up! No co víc si přát?
Za mě jeden z nejlepších kosmetických výrobku vůbec a odemě velké ANO!:)



Odlakovač na nehty: cca 40kč, 200ml
Výrobek který si do Lídlu chodím pravidelně kupovat. Mají 2 verze: Modrý s acetonem - růžový bez acetonu.
Snadno odlakuje i lak se třpitkami.A navíc ten dávkovač je prostě BOŽÍ:)


Takže to by bylo pro dnešek odemě vše. Doufám, že se Vám recenze líbila a budu se těšit na Vaše komentáře třeba zrovna o Vašich oblíbencích od této značky.:)

2 komentáře:

  1. Super článek! :) a rozhodně musím některé věcičky vyzkoušet! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) A určitě zkus za ty peníze to fakt stojí :)

      Vymazat