středa 24. září 2014

Chocolate chip cookies

Ahojte,

jelikož jsem blázen do pečení rozhodla jsem se s Váma podělit o jeden z mých nejoblíbenějších receptů vůbec.

Jak už můžete vyčíst z názvu jedná se o chocolate cookies, aneb české "čkololádové sušenky".
Nejedná se ovšem o cookies jaké si můžete koupit zabalené v obchodech, nýbrž o pravé cookies které jsou na krajích super křupavé a ve vnitřku super měkké (jak by řekla moje máma "jako blatíčko") :D

Doufám, že se Vám budou chutnat tak jako mě!:)

Ingredience na 24 cookies:

225g másla
400g cukru krystal
1/2 kávové lžicky vanilkového extraktu
340g hladké mouky
2 1/2 kavové lžíčky jedlé sody
2 vejce
1/2 kávové lžičky soli
100g čokolady


Postup:
Troubu si doporučuju dopředu předehřát na 170°C.
V první míse smícháme suché ingredience. (mouka,soda,sůl)
V další misce si pomocí šlehače rozmícháme rozměkklé máslo s cukrem. Poté přidáme vejce a vanilkový extrakt.
Jakmile bude směs hezky rozšleháná šlehač stáhneme na nejnižší otáčky a začneme pomalu přisypávat suchou směs.
Jako poslední nalámeme do těsta čokoladu.
Z těsta tvořime kuličku o velikosti golfového míčku a jemně přitiskneme na plech.
Pečeme tak 10 minut nebo až zpozorujeme, že kraje začínají být hnědé.
po vytahnutí se Vám možná bude zdát, že jsou cookies ve vnitřku nedopečeně,ale po 20ti minutovém odstání uvidíte,že jsou
prostě perfektní.







Tak já už si teď valím udělat rychle kafčo a jdu to zbodnout!




1 komentář: