pondělí 22. září 2014

O čem chci bloggovat?

Abych byla upřímná....jelikož většinu času jsem doma a přítel mi furt nadává ať s tím svým volným časem něco dělám tak jsem se rozhodla, že ho zabiju blogováním.
Teda myslím ten čas ....né přítele. No ikdyž....oni ti chlapy  asi nechápou, že i když momentálně nepracujete musíte i tak za něma lítat, všechno po nich uklízet a ješte jim vařit zatím co oni sedí na zadku a hrajou nějakou videohru.:D

Každopádně abych se vrátila k tématu.  Dlouho jsem přemýšlela o čem bych tu chtěla psát.
Blog bych chtěla pojmout jako takový svůj memoár. Něco kam se po roce ohlídnu a uvídím co se zhruba okolo mě dělo.  Chtěla bych psát o svém životě, ale i se občas podělit o nějaký ten svůj recept. A jelikož jsem vyučená kadeřnice a vše okolo vlasů,make-upu,módy mi je hodně blízké rozhodla jsem se psát i tom.

 A naopak co odemě nemůžete čekat jsou nákupy LUXUSNÍ kosmetiky a LUXUSNÍHO oblečení které jak tak v poslední době sleduju vládne všema populárníma blogama... přece jenom si to jako půlka národa nemůžu dovolit a hlavně mám asi jiné priority v životě.  Stejně tak jako skoro každotýdenní cestování po všech možných čertech, protože abych byla upřímná  ja se teď v nejblížší době podivám tak za rodinou do Brna.
Koho jsem zklamala tak se moc omlouvám, ale zase se můžete odemě těšit na různé levnější alternativy nejen v oblastí kosmetiky.

Takže abych to zhrnula...můžete odemě čekat úplně vše:))

Doufám, že si blog najde své čtenáře stejně tak jako já nové "kamarády" protože kamarádu není nikdy dost že jo....:)

Na závěr bych chtěla všem kteří strávili minutu svého času čtením tohodle poděkovat, že to vydrželi až sem a budu doufat, že návštěvnost a čtenáři budou jen a jen růst:))
 




Žádné komentáře:

Okomentovat