pátek 26. září 2014

Recenze: Yourtea (Tiny tea teatox)

Jestli brouzdáte instagramem tak jako já, určitě jste si všimli tamního fenoménu značky yourtea.
Jedná se o různé druhy detoxikačních čaju. Jelikož jsem před pár týdny se sebou začala konečně něco dělat,řekla jsem si ze by možná nebylo špatný si tenhle čaj pořídit. Proč taky ne? Podle obrázků na jejich instagramu to musí být snad úplná bomba...jenže ona to bomba není.

Já jsem si pořídila "tiny tea" na 14dní, který měl původně pročitsit travící systém,pomoc s hubnutím,zlepšit stav pleťi a tak dále...


Asi nejvetší mínus je ta cena 20liber (cca 680kč) za 14ti denní "teatox" a 32liber (1090kč) 28denní "teatox"14 denní teatox obsahuje 42 sáčků a pít se musí 3X denně 30minut před nebo po jídle.

Chuť bych asi popsala tak, že jestli si někdo dokážete představit jak chutná vylouhovaná hlína tak budete přesně vědet jak chutná tehle čaj. Já bylinkový čaje miluju takže pro mě bylo šokující, že tehle mi prostě nejede...Pít ho 3x denně 14dní v kuse pro mě bylo fakt utrpení!

Třetí den po užívaní jsem zpozorovala,že častějí chodím na malou a i přítel mi říkal,že se mu
zdá že, jsem "splaskla". Bohužel do teď nevím jestli to můžu dávat jako pozitivum čaji nebo tomu,že jsem začala jíst zdravěji a pít hodně vody.
Tudíž první tři dny super,ale bohužel od 3.dne jako by se to zastavilo.Čaj jsem pila pravidelně,cvičila jsem, jedla zdravě, ale bohužel takově výsledky jako holky,které oni sdíli na svém instagramu se u mě nekonaly:(
Sice je pravda,že mi čaj dodal hodně energie, ale momentálně to beru jako negativum,protože teď když už ho nepiju jsem unavená už kolem 9 večer:D

Takže pro mě tehle čaj byl nejen VELKÉ zklamání,ale hlavně ztráta penež!:(

A co vy? jestli i vy máte s tímto čejem zkušenosti budu ráda když se o ně semnou podělíte:)

Přeji pěkný zbytek dne:)


Žádné komentáře:

Okomentovat